Specjalista w Dziale Administracyjnym (K/M) MHP/02/2024/DA_3
Osoba na stanowisku będzie realizować zadania związane ze sprawną organizacją
i funkcjonowaniem Muzeum Historii Polski.
i funkcjonowaniem Muzeum Historii Polski.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Dodatkowym atutem będzie:
Warunki zatrudnienia:
Wymagane dokumenty:
Dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@muzhp.pl w terminie do 29 lutego 2024 r., w tytule podając numer referencyjny: Nr ref.: MHP/02/2024/DA_3
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- Realizacja zadań związanych z obsługą techniczną magazynów w tym korzystanie ze specjalistycznego sprzętu do ich obsługi.
- Wykonywanie prac fizycznych na rzecz Działu Administracji oraz zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Muzeum.
- Wsparcie Pracowników przy organizacji wyjazdów służbowych w tym prowadzenie samochodu służbowego.
- Udział w pracach związanych z obsługą obiegu dokumentów.
- Współpraca przy organizowaniu imprez, wystaw, działań programowych i innych aktywności podejmowanych przez Muzeum.
- Realizacja zaopatrzenia logistycznego Muzeum.
- Uczestniczenie w procesach inwentaryzacyjnych.
- Sporządzanie okresowych raportów i zestawień.
- Wykonywanie zadań związanych z dostawami do magazynów oraz działań z tym powiązanych.
Wymagania:
- Wykształcenie co najmniej średnie oraz 3 letni staż pracy.
- W zakresie podstawowej wiedzy i rozumienia przepisów i procedur obowiązujących w jednostkach publicznych.
- Posiadanie prawo jazdy kat. B, co najmniej 5 lat doświadczenia w prowadzaniu pojazdów oraz brak przeciwskazań do kierowania nimi.
- Uprawnienia do obsługi windy towarowej lub gotowość do ich uzupełnienia.
- Uprawnienia do prac na wysokości oraz podnoszenia ciężarów do 30 kg.
- Uprawnienia do obsługi wózków widłowych lub gotowość do ich uzupełnienia.
- Znajomość podstaw obsługi systemów inwentaryzacji środków trwałych.
- Znajomość pakietu MS Office i Office 365.
- Umiejętność tworzenia pism oraz wniosków.
- Opanowanie, spostrzegawczość, odporność na stres, refleks.
- Swobodne wyrażanie się w mowie i piśmie.
- Samodzielność, bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienia na współpracę.
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie pracy w instytucjach kultury lub jednostkach administracji (rządowej lub samorządowej).
- prawo jazdy kat C,
- uprawnienia kierowcy zawodowego
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu;
- interesująca i pełna wyzwań praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- dostęp do świadczeń socjalnych, możliwość skorzystania z pakietu sportowego;
- prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie;
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Gwardii 1, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego.”
Dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@muzhp.pl w terminie do 29 lutego 2024 r., w tytule podając numer referencyjny: Nr ref.: MHP/02/2024/DA_3
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Muzeum Historii Polski w Warszawie, ul. Gwardii 1, 01-538 Warszawa;
- Z inspektorem ochrony danych (IOD) można skontaktować się pod adresem e - mail: daneosobowe@muzhp.pl lub telefonicznie 534 432 884.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista w Dziale Administracyjnym i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz i nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie będzie przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00-193, ul. Stawki 2.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania