Specjalista w Dziale Administracyjnym (K/M) MHP/01/2023/DA
Osoba na tym stanowisku będzie się zajmować sprawami związanymi z organizacją, administracją i funkcjonowaniem Muzeum Historii Polski. Będzie realizować bieżące potrzeby wynikające z działalności Instytucji.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Dodatkowym atutem będą
Warunki zatrudnienia:
Wymagane dokumenty:
Dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@muzhp.pl w terminie do 25 lutego 2024 r., w tytule podając numer referencyjny: MHP/01/2023/DA
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- Koordynacja i nadzór nad realizacją umów z usługodawcami Muzeum.
- Koordynacja umów ubezpieczeniowych.
- Pozyskiwanie i rozliczanie dotacji z Ministerstwa oraz z zewnętrznych programów grantowych.
- Realizacja zadań w zakresie zarządzania mieniem Muzeum.
- Obsługa systemów informatycznych wykorzystywanych w pracy działu.
- Występowanie w imieniu Muzeum do właściwych organów, jednostek rządowych i samorządowych na etapie organizacji przez Muzeum wydarzeń kulturalnych (w tym pozyskiwanie zgód i decyzji administracyjnych).
- Sporządzanie dokumentacji, okresowych raportów, zestawień, rozliczeń finansowych.
- Udział w wewnętrznych procesach kontrolnych i inwentaryzacyjnych.
- Realizacja zgłoszonych potrzeb w zakresie zaopatrzenia oraz usług będących w kompetencji działu administracyjnego.
- Udział w postępowaniach przetargowych, konkursach ofert, zgodnie z obowiązującymi w Muzeum procedurami.
- Tworzenie pism i wniosków na potrzeby Działu Administracyjnego.
- Pomoc w obsłudze poczty firmowej oraz obiegu korespondencji.
- Współpraca przy tworzeniu wewnętrznych procedur.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie oraz ukończone szkolenia i kursy.
- Podstawowa znajomość przepisów w zakresie stosowania prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury, ustawy o muzeach, prawa o ochronie danych osobowych, prawa administracyjnego i ustawy o zamówieniach publicznych.
- Doświadczenie w pracy administracyjnej.
- Swobodne wyrażanie się w mowie i piśmie.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office i Office 365.
- Znajomość systemów do inwentaryzowania środków trwałych.
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Dodatkowym atutem będą
- doświadczenie w pracy w instytucjach kultury lub w instytucjach samorządowych.
- prawo jazdy kat. B.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze;
- interesująca i pełna wyzwań praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- dostęp do świadczeń socjalnych, możliwość skorzystania z pakietu sportowego;
- prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie;
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Gwardii 1, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego.”
Dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@muzhp.pl w terminie do 25 lutego 2024 r., w tytule podając numer referencyjny: MHP/01/2023/DA
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Muzeum Historii Polski w Warszawie, ul. Gwardii 1, 00-560 Warszawa;
- Z inspektorem ochrony danych (IOD) można skontaktować się pod adresem e - mail: daneosobowe@muzhp.pl lub telefonicznie 534 432 884.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista w Dziale Administracyjnymi nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz i nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie będzie przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00-193, ul. Stawki 2.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.