Specjalista w Dziale Administracyjnym /Archiwum (K/M) MHP/01/2024/DA_A
Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie sprawami związanymi z organizacją, administracją i funkcjonowaniem Archiwum Zakładowego oraz obiegu dokumentów w Muzeum Historii Polski.
Zakres obowiązków:
Wymagania:
Warunki zatrudnienia:
Wymagane dokumenty:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- Utrzymanie bieżących działań związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego.
- Przygotowywanie dokumentacji do aktualizowania wprowadzonych normatywów kancelaryjnych i archiwalnych.
- Nadzór nad dokumentacją przekazaną do AZ.
- Wsparcie pracowników w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów, w kwestiach związanych z nadawaniem numerów spraw oraz przygotowywaniem dokumentów do przekazania do AZ.
- Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z normatywów kancelaryjnych.
- Prowadzenie ewidencji dokumentacji, opisywanie i klasyfikacja.
- Udostępnianie dokumentacji zgromadzonej w AZ.
- Współpraca z zewnętrznym podmiotem wykonującym zadania archiwistyczne.
- Kontakt z organem nadzorującym prawidłowe funkcjonowanie AZ.
- Analiza zgromadzonych akt i ich ewentualne przekwalifikowywanie.
- Udział w przygotowaniu do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów.
- Przygotowywanie dokumentacji, okresowych raportów, zestawień, rozliczeń.
- Udział w wewnętrznych procesach kontrolnych i inwentaryzacyjnych.
- Sporządzanie pism i wniosków.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe lub wykształcenie średnie oraz ukończone odpowiednie szkolenia lub kursy z zakresu Archiwistyki.
- Doświadczenie w powyższym zakresie.
- Znajomość normatywów kancelaryjnych oraz obowiązujących zasad.
- Podstawowa znajomość przepisów w zakresie stosowania prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury, ustawy o muzeach, prawa o ochronie danych osobowych, prawa administracyjnego i ustawy o zamówieniach publicznych.
- Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office i Office 365.
- Znajomość systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę w ½ etatu;
- interesująca i pełna wyzwań praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;
- dostęp do świadczeń socjalnych, możliwość skorzystania z pakietu sportowego;
- prywatna opieka medyczna, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia na życie;
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Gwardii 1, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego.”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Klauzula informacyjna:
- Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Muzeum Historii Polski w Warszawie, ul. Gwardii 1, 00-560 Warszawa;
- Z inspektorem ochrony danych (IOD) można skontaktować się pod adresem e - mail: daneosobowe@muzhp.pl lub telefonicznie 534 432 884.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista w Dziale Administracyjnym/Archiwum i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz i nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
- Administrator nie będzie przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
- Na podstawie art. 15 -21 RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00-193, ul. Stawki 2.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
- Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.